3-cybersport-cho-ze

Кіберспорт - що це?

Історія кіберспорту почалася з гри Doom 2, яка мала режим гри через локальну обчислювальну мережу для декількох гравців. Завдяки популярності вже іншої гри - Quake, в 1997 році в США з'явилася перша ліга киберспортсменов - Cyberathlete Professional League.

Загалом, кіберспорт, також іменований як комп'ютерний спорт або електронний спорт - командне або індивідуальне змагання на основі відеоігор.
Усі кіберспортивні дисципліни поділяють на кілька основних класів, що розрізняються властивостями просторів, моделей, ігровими завданнями і необхідними ігровими навичками гравців: 

  • шутери від першої особи 
  • колекційні карткові ігри
  • стратегії в реальному часі 
  • авто/авіа симулятори 
  • командні рольові ігри з елементами тактико-стратегічної гри
  • тощо

Призові фонди на таких змаганнях можуть досягати декількох мільйонів доларів США. Турнір по Dota 2 «The International» кілька разів становив рекорди по виплатах: так в 2016 році було розіграно 20,77 млн ​​доларів, а в 2017 - 24,79 й з кожним роком ці цифри зростають.

Прямі трансляції ігор в інтернеті, збирають багатомільйонну аудиторію. Наприклад, за фіналом The International 2015 року, згідно з даними з TrackDota.com, спостерігало понад 4,6 млн глядачів. У 2017 році кіберспортивна аудиторія досягла в цілому приблизно 385 мільйонів чоловік у всьому світі, а у 2019 - планується ріст до неймовірних 427 мільйонів глядачів та фанів.