Про UESF

Ukrainian esports Federation (Федерація кіберспорту України) — всеукраїнська громадська організація, створена для популяризації і розвитку комп'ютерного спорту в Україні.

Федерація є офіційним членом International Esports Federation (IESF), Global Esports Federation (GEF), Esports Europe Federation (EEF), World Esports Consortium (WESCO), Belt and Road International Esports Association Alliance (B&R IEAA)

Всі члени нашої команди — професіонали своєї справи з багаторічним досвідом як в кіберспорті, так і в інших сферах діяльності.

За 2017-2020 роки ми провели 205 турнірів, серед яких регіональні, 5 національних та 4 міжнародні , в яких взяло участь понад 17 тисяч гравців.

Ми- громадська організація та не ставимо собі комерційних цілей. Ми прагнемо надати шанс кожному бажаючому українцю заявити про себе на весь кіберспортивний світ.

Керівництво

Іван Данішевський

Голова правління
[email protected]

Артур Єрмолаєв

Віце-президент

Антон Маркелов

Виконавчий директор
[email protected]

Едуард Анохін

Операційний директор
[email protected]

Ключові напрямки розвитку

Пошук

та залучення великого бізнесу, спонсорів, партнерів та однодумців для формування, тренування і розвитку українських команд, підвищення їх конкурентоспроможності

Розвиток

Українського кіберспорту та побудова сучасної кіберспортивної екосистеми та інфраструктури в країні

Проведення

аматорських та професійних кіберспортивних змагань

Виховання

професійних гравців та створення кіберспортивних шкіл для майбутніх професійних гравців, тренерів, коментаторів, аналітиків, стримерів, тощо, а також перетворення України на привабливу площадку для проведення світових чемпіонатів

Захист

інтересів українського кіберспорту та українських кіберспорстменів на державному та міжнародному рівні

Розробка

регламентів, правил проведення змагань, рекомендацій та мануалів, а також інших нормативно-правових документів.

Створення

регіональних та всеукраїнських ліг (Студентських, аматорських та напівпрофесійних ліг) на постійній основі

Популяризація

здорового способу життя і правильного підходу до тренувального процесу в рамках занять комп'ютерним спортом серед молоді

Впровадження

різноманітних освітніх проектів для підвищення рівня професійності працівників галузі

Членство у міжнародних організаціях