Тактичний шутер з надздібностями.
Гра є протистоянням двох команд по п'ять гравців, кожен з яких грає в ролі «агентів» з особливими здібностями, які або купуються перед початком раунду, або заробляються в процесі матчу. Наприклад, у кожного героя є абсолютне вміння, яке можна використовувати тільки після його зарядки. Зарядка може здійснюватися кількома способами: при вбивстві іншого гравця, при смерті, встановленні / знешкодженні бомби або при захопленні спеціальної сфери, які з'являються в певних місцях карти на початку кожного раунду.
В асортименті зброї гри є ніж, пістолети, дробовики, пістолети-кулемети, кулемети, автомати і снайперські гвинтівки.
В основному режимі гри у команди, що атакує, є бомба, яка називається Спайк (англ. Spike), яку вони повинні встановити на точці закладки. Якщо атакуюча команда успішно здійснює підрив, то вона отримує очко. Якщо команда захисту успішно знешкоджує бомбу або не дає її встановити атакуючій команді після закінчення 100-секундного таймера, то команда захисту отримує очко. Знищення всіх членів команди противника також приносить перемогу в раунді. Перша команда, яка виграла 13 раундів, перемагає в матчі. Після 12 раундів відбувається зміна сторін. Гра також підтримує сервера з 128-герцовим тікрейтом, що забезпечує більш плавний ігровий процес за рахунок того, що сервер і клієнт частіше обмінюються даними.