розробник
Supercell
вікова категорія
12+
дата виходу
Турнір з найбільшими призовими
Clash Royale Crown Championship World Finals 2017
Найбільший призовий фонд
400 000$

Clash Royale

Clash Royale — відеогра для мобільних пристроїв жанру стратегії з елементами колекційної карткової гри в реальному часі. Доступна на платформах Android та iOS, випущена компанією Supercell. Clash Royale вийшла 2 березня 2016 року і відтоді періодично оновлюється. В цій грі двоє або четверо гравців борються між собою, намагаючись знищити базу супротивника з використанням колекційних карт і тактичного мислення.

У Clash Royale двоє гравців борються між собою, намагаючись знищити базу супротивника та зберегти власну до вичерпання відведеного часу. Поле бою, зване ареною, поділене навпіл: знизу розташована територія гравця з трьома баштами й двома шляхами, зверху — аналогічні башти й шляхи противника. Гравець має колоду карт, з якої випадковим чином розкритими є чотири. Викладаючи карти на поле бою, він прикликає відповідні війська, зводить споруди чи чаклує закляття. Війська з'являються у вказаному місці за кілька секунд і автоматично вирушають по дорогах в атаку та нападають на найближчих ворогів. Але деякі війська йдуть прямо до ворожої башти не зважаючи ні на що. Споруди можуть продукувати підмогу, а закляття — давати миттєвий руйнівний чи корисний ефект.

Використання карт обмежене запасом «еліксиру», який з часом поповнюється, та часом «перезарядки» розкритих карт після викладання попередньої. Максимум еліксиру у гравця може бути 10 одиниць.

На базі встановлено три вежі: дві маленькі — з принцесами-лучницями, і одна велика — з королем, озброєним гарматою. Вежі принцес скорострільні, але мають менше міцності. Натомість вежа короля міцна, а її атаки повільні. З утратою вежі також зменшується підконтрольна територія, де можна прикликати війська та споруди.

Коли до кінця бою залишається 60 секунд, еліксир виробляється вдвічі швидше (додатково сигналізується знаком x2). Якщо до вичерпання часу кількість веж у обох гравців однакова, присуджуються додаткові секунди, поки хтось не здобуде перевагу. За кожну знищену ворожу вежу видається корона. Здобуваючи перемоги та виконуючи глобальні завдання, гравець винагороджується скринями. Кожна скриня відкривається певний час, до кількох годин, або миттєво за самоцвіти. Всередині можуть міститися нові карти, вдосконалення наявних, чи ресурси: самоцвіти й золото. Коли карта отримує достатньо вдосконалень, гравець може підвищити її рівень, заплативши золото. Підвищення рівня означає збільшення параметрів, наприклад воїн отримує більший запас здоров'я, силу атаки, збільшення частоти атак. Загальні успіхи виражаються в кубках (трофеях). Виграючи битви, гравець отримує їх, програючи — втрачає. В середньому гравець за бій виграє 30 кубків (трофеїв). Успішні дії, такі як перемоги, відкриття скринь, вдосконалення карт, виконання завдань, збільшує досвід гравця. Лише набравши достатньо досвіду, він отримує змогу грати на нових аренах.

Гравець може битися сам, або приєднатися до клану, що включає до 50 гравців. Виграючи бої на користь клану, його учасники змагаються в рейтинговій таблиці та отримують спільні винагороди. Пожертвування своїх карт клану дає досвід. Реплеї найкращих боїв можна переглянути в розділі меню «TV Royale».

схожі дисципліни