UESF Tom Clanсy's Rainbow Six Siege Tournament
Правила проведення змагань

Загальні положення

  • Гра: Tom Clancy's Rainbow Six Siege
  • Ігри проходять в онлайн, на серверах Ubisoft - Європа: захід
  • Режим: 5 на 5 (Заряд)

Перелік карт:

Орегон, Клуб, Узбережжя, Консульство, Вілла, Кафе, Луна Парк.

Всі гравці повинні використовувати налаштування, визначені правилами. Відхилення від правил неприпустимо.

Інформація:
Оперативники Ace і Melusi заборонені для використання

Налаштування матчу:

  • Число заборон: 4
  • Час на заборону: 20
  • Кількість раундів: 12
  • Зміна завдання "штурм / захист": 6
  • Доп. час: 3 раунду
  • Різниця в рахунку в доп. час: 2
  • Зміна завдання в доп. час: 1
  • Параметри зміни мети: 2
  • Зміна мети завдання: Зіграні раунди
  • Особлива точка входу штурм загону: Увімкнути.
  • Тривалість фази вибору: 25
  • Фаза заміни: Увімкнути.
  • Час на заміну: 25
  • Обмеження шкоди: 100
  • Втрати від вогню за своїми: 100
  • Поранення: 20
  • Спринт: Увімкнути.
  • Нахил: Увімкнути.
  • Відеоповтор смерті: Off.
  • Фаза підготовки: 45
  • Фаза атаки: 180

Система проведення

  • Гравці грають між собою за системою Single Elimination.
  • Формат "Best of 1".
  • Ігри за 1 - 2 - 3 місце Формат "Best of 3"

Правила проведення ігор

  • Капітанам двох команд буде створений текстовий чат на сервері Discord. В цьому чаті матчу буде наступна інформація: склад команд, хто з капітанів створює для користувача гру, формат матчу (BO1 або BO3).
  • Капітан, який створює для користувача гру, зобов'язаний встановити настройки матчу, запропоновані правилами турніру. Після того, як ви побачили чат матчу (# match-номер-матчу), бот надішле вам посилання на сервіс, там ви будете проводити бан карт.
  • Коли бан карт закінчено, капітан, який створює для користувача гру, зобов'язаний дотримуватися порядку карт і сторін.
  • Після закінчення матчу обидва капітана повинні зафіксувати підсумки скріншотом. Якщо з якоїсь причини один з капітанів не зафіксував підсумки матчу скріншотом, ви можете зажадати скріншот у свого опонента в чаті матчу (# match-номер-матчу).
  • В цей час бот надішле капітанам повідомлення в особисті повідомлення про те, як повідомити результати матчу. Ігнорування вводів результатів після закінчення матчу дає право організаторам турніру дискваліфікувати команду від подальшої участі.

Баги, обмеження, нечесна гра і санкції

  • За використання багів гри гравець може отримати технічну поразку. Словесні звинувачення не розглядаються.
  • Нечесною грою вважається використання скриптів або програм, які ламали гру.
  • Заборонено принижувати, провокувати і обманювати учасників, а також суддю під час турніру будь-якими методами. За подібні порушення гравець може отримати попередження або технічну поразку і позбутися будь-яких призів. Як докази необхідно надати скріншот.
  • Затягування старту матчу строго заборонено. Якщо один з гравців спеціально затягує старт матчу, він може отримати технічну поразку.
  • Команда відмовилася від перегравання, призначеної суддею, отримує технічну поразку і позбавляється будь-яких призів, якщо зайняв одне з призових місць.
  • Заборонено неспортивну поведінку. За дане порушення команда може отримати від попередження до технічної поразки в турнірі. Суддя турніру приймає рішення згідно з цим Регламентом. У спірних і нестандартних ситуаціях суддя має право особисто вирішити ту чи іншу ситуацію. У виняткових спірних ситуаціях ви можете оскаржити рішення суддів.
  • Повне ім'я не може складатися з домена того чи іншого інтернет-ресурсу (наприклад: www.google.com або google.com).

Заміна гравців
Заміна гравців допускається тільки до початку гри. Якщо гра вже почалася (йде вибір оперативників і точок входу), все 5 гравців команди повинні брати участь в грі до її завершення. При грі до двох перемог заміна гравців можлива під час зміни карт. У виняткових випадках (непередбачені технічні проблеми та ін.) Допускається замінювати гравця під час матчу за погодженням з адміністрацією через протест до матчу. Гравець що замінює повинен відповідати всім перерахованим вище вимогам.

Технічні проблеми

Гравці самі відповідають за своє апаратне забезпечення і підключення до інтернету. Перенесення гри через технічні проблем або заміни гравця неможливий. Якщо у команди немає п'яти гравців, готових брати участь в грі, їй зараховується технічна поразка.

Гра з невірним ігровим аккаунтом

Грати можна тільки з тієї обліковим записом, ігровий аккаунт якої зазначений при реєстрації команди. Неправильно зазначений ігровий аккаунт може спричинити за собою санкції, починаючи від нарахування штрафних очок до дискваліфікації з турніру.

Результати гри

Обидві команди відповідальні за внесення вірних результатів на сайт. Для цього обидві команди повинні в кінці гри зробити скріншоти, явно демонструють результат гри, і завантажити їх боту за інструкцією. При виникненні конфліктної ситуації команда повинна подати протест, щоб адміністрація могла провести перевірку і винести рішення. У випадках, коли не вдається встановити факт перемоги тієї чи іншої команди, адміністрація має право дискваліфікувати обидві команди.

Введення результатів

Введення результатів матчу можливе тільки після закінчення матчу. Введення командою результату до закінчення гри буде розцінено як неспортивна поведінка і спричинить за собою дискваліфікацію команди. Якщо команда повідомляє про свою поразку, матч вважається завершеним. Після того, як одна з команд ввела результат гри у команди супротивника є 15 хвилин на те, щоб затвердити результат, або подати протест. Після закінчення цього періоду гра буде вважатися завершеною.

Файли матчу

Всі файли матчу (скріншоти, реплєї ін.) Повинні зберігатися не менше 14 днів. Всі файли матчу повинні завантажуватися на сторінку гри по можливості швидко. Підробка файлів матчу, а також їх навмисна модифікація категорично заборонена і суворо карається. Назви всіх файлів матчу повинні відображати їх зміст. Подавати скаргу на назви файлів матчу не допускається. Однак якщо у адміністрації будуть труднощі з-за невірних назв файлів, то це може спричинити за собою покарання.
 
Неявка

Якщо минуло 20 хвилин від часу створення текстового каналу матчу (# match-номер-матчу), але команда все ще не готова почати гру, необхідно повідомити адміністрації турніру про її неявку, відкривши протест до матчу.
 
Дисконнект гравців

Якщо гравець втрачає з'єднання з сервером під час гри, команди зобов'язані дограти раунд до кінця в неповному складі. Після завершення раунду гравець може знову з'єднатися з сервером. Гра оголошується стартувала відразу після початку першого раунду. У кожній команді повинно залишатися не менше 4 гравців і вони зобов'язані продовжувати гру до її завершення. Після цього визначається переможець. Якщо це неможливо через проблеми з підключенням до сервера, перемога присуджується команді з достатньою кількістю гравців. Кожна команда має право перебудувати гру один раз. Якщо технічна проблема виникає знову, наприклад, гравець ще раз втрачає з'єднання з сервером після перевтілення гри, команда повинна продовжувати зі складом в 4 гравця до завершення гри. Зловживання цим правилом прирівнюється до навмисного обману і карається штрафом аж до дискваліфікації команди. Якщо команда виходить з сервера, не попередивши суперників і не домовившись з ними, їй присуджується технічну поразку.

Перестворення гри / Рехост

  • У разі пересозданія гри кожен гравець повинен вибрати ті ж настройки, що і в первісної грі. У спірній ситуації команди повинні подати протест. Тільки адміністрація турніру може вирішити, чи треба почати гру з самого початку з рахунком 0:0.
  • Якщо команда залишає матч для відкриття протесту, це не вважається за рехост. Адміністратори можуть дозволити більшу кількість рехостов в залежності від різних обставин (наприклад, у зв'язку з перебоєм в роботі серверів Ubisoft)
  • Якщо матч перерваний, команди повинні зробити рехост і продовжити з раунду, на якому вони зупинилися. Якщо один з раундів "переграється" через рехоста, гравці повинні вибрати тих же оперативників, зробити таку ж "шосту" заміну, а також вибрати ту ж точку захисту і той же спорядження, що і в "переграє" раунді.
  • Кількість дозволених рехостов залежить від формату матчу:
  • Bo1: max. 2 рехоста (1 на команду)
  • Bo3: max. 6 рехостов (1 на команду на кожну карту)

Нелегальні дії

Всі дії, що дають нечесну перевагу, є нелегальними. Це включає використання будь-яких багів / експлойтів в грі. Команда, яка навмисно використовує баги / експлойти під час турніру, отримує попередження. За повторне порушення команда буде дискваліфікована.

Високий пінг

Максимальний пінг в матчах дорівнює 200 мс. Якщо гравець має постійний більш вище 200 мс, для початку спробуйте перебудувати сервер. Перевірте, чи точно ви граєте на виділеному сервері. Якщо гравець все ще має пінг вище 200 мс і матч неможливо зіграти без проблем, можна відкрити протест. Правило застосовується виключно у випадках, якщо пінг гравця постійно вище 200 мс! Створення протесту до матчу допускається тільки після його завершення. До протесту необхідно докласти не менше 3-х скріншотів, зроблених в двох різних раундах гри. Адміністрація залишає за собою право на дискваліфікацію команди, в складі якої був гравець з високим пінгом, в залежності від обставин.

Перелік заборонених скінів:

  • Outbreak Collection
  • Wind bastion Bundle
  • Blood orchid Bundle
  • Twitch & Valkyrie Elite
  • Ember Rise bundle
  • Seared Flats bundle
  • Satellite bundle
  • Wanderer Bundle
  • Mozzie постачальник піци

Дискваліфікація

Для того, щоб дотримуватися встановленого розкладу проведення матчів в турнірі і скоротити затримки в турнірі, адміністрація залишає за собою право на дискваліфікацію команд. Цей захід буде застосовуватися тільки в тих випадках, якщо команда навмисно затягує гру або перешкоджає її завершення. В особливих випадках заходи можуть бути прийняті по відношенню до обох команд.

Керівництво турніру має право змінювати і доповнювати ці Правила в будь-який час на свій розсуд.