StarCraft II (скорочено SC2) - це стратегія наукової фантастики в реальному часі, розроблена і випущена компанією Blizzard Entertainment для Microsoft Windows і Mac OS X. Продовженням відзначеної нагородами відеоігри StarCraft 1998 і її розширень, гра була випущена по всьому світу 27 липня 2010 року. Він розділений на три частини: базова гра з субтитрами Wings of Liberty і два пакети розширення, Heart of the Swarm та Legacy of the Void.
Розташована в 26-му столітті в далекій частині галактики Чумацький Шлях, гра обертається навколо трьох видів: терранів, людських вигнанців з Землі; зергів, супервиду асимільованих форм життя; та протосів, технологічно просунутих видів з великими розумовими здібностями. Wings of Liberty фокусуються на Терранах, тоді як розширення Heart of the Swarm та Legacy of the Void зосереджені на Зергах і Протосах, відповідно.
Як і у StarCraft: Brood War, кращі гравці StarCraft II є переважно корейськими гравцями. Там були помітні не-корейські гравці (називаються "іноземці"), які могли б протистояти засиллю корейців, таких як NaNiwa, Stephano, HuK і Scarlett. Багато гравців StarCraft II перейшли зі старих стратегій в реальному часі, включаючи WarCraft III і Command & Conquer.
Серія StarCraft II World Championship - це власна ліга Blizzard для гри. Вона розділена на три окремі регіони світу. Точки WCS присуджуються кожному регіону, а також турнірам WCS. 16 кращих гравців з найбільшою кількістю очок претендують на Глобальні фінали в Blizzcon, де вони змагаються за призовий фонд у розмірі $250,000.