ISF World Esports School Championship GRAND FINALS
Правила проведення змагань

ISF World Esports School Championship 2019

1. Загальні положення
1.1. Ці Правила встановлюють вимоги до офіційних осіб (спортсменів, представників команд, суддів, та інш.), до спеціального обладнання та інвентарю, умови та порядок визначення результатів та переможців змагань з кіберспортивних дисциплін Dota 2 та League of Legends міжнародних кіберспортивних змагань серед учнів на ISF World Esports School Championship 2019 (далі – ESC World 2019).
1.2. Правила та обмеження проведення матчу всередині гри регулюються відповідними правилами та обмеженнями встановленими розробниками відповідної кіберспортивної (esports) дисципліни (гри). Такі правила та обмеження регулюють умови проведення матчів, умови перемоги у окремих іграх, матчах та ігровий режим, якщо інше не встановлене цими Загальними Правилами проведення Змагань.
1.3. Змагання ESC World 2019 не є лотереєю, азартною грою або тоталізатором.
1.4. У разі виникнення ситуацій, не передбачених цими Правилами, рішення ухвалюється Головною суддівською колегією Змагань на підставі відомих їм прецедентів. Правила виходять з того, що судді є достатньо компетентними, об'єктивними, і мають здоровий глузд.
1.5. Визначення переможців проводиться відповідно до цих Правил і не носить випадкового (ймовірного) характеру.
1.6. Всі офіційні інформаційні матеріали Змагань ESC World 2019 розміщуються на сторінці Змагань в мережі інтернет на ресурсі isf.esports.ua (далі - Сайт).

2. Дія Правил
2.1. Правила є обов'язковими до виконання всіма учасниками Змагань, а також для всіх третіх осіб, які вчиняють будь-які активні дії, прямо або опосередковано пов'язані зі Змаганнями.
2.2. Зазначені вимоги стосуються діяльності будь-яких осіб на Сайті та інших інтернет-ресурсах, прямо або опосередковано пов'язаних зі Змаганнями, а також стосуються діяльності, що відбувається не у мережі Інтернет але здійснюється у зв'язку зі Змаганнями.

3. Учасники Змагань
3.1. Учасниками/гравцями Змагань можуть бути громадяни, що здобувають середню освіту у закладах будь-якої форми навчання і які є відібраним або визначеним у інший спосіб, представникоми збірної команди від своєї країни, яка виявила бажання взяти участь у Змаганнях.
3.2. Збірні команд, що прийматимуть участь в змаганнях повинні мати у складі лише громадян своєї країни.
3.3. Учасник Змагань, починаючи з основного етапу Змагань, дає згоду на використання Організатором його прізвища, імені, по-батькові, нікнейму, зображення, в якості рекламних матеріалів Організатора та з метою проведення Змагань на території України.

4. Технічні умови
4.1. Кожному гравцю повинне бути виділене окреме сидяче місце та ігрове обладнання (компьютер, гарнітура та інше периферійне обладнання), яке за технічними показниками повинне відповідати вимогам кіберспортивної дисципліни (гри) з якої проходить Змагання.
4.2. Для всіх учасників ігрове обладнання повинне бути однаковим або мати рівноцінні технічні характеристики.
4.3. Гравці можуть використовувати власне периферійне обладнання або гарнітуру, але лише після огляду такого обладнання та/або гарнітури суддею та лише з його дозволу.

5. Формат проведення основних кіберспортивних (esports) дисциплін
5.1. Dota 2: Формат гри - 5х5; режим гри - Captains Mode;
5.1.1. Версія гри - остання. Якщо під час турніру вийшло важливо оновлення у команд буде час на його встановлення.

5.2. League of Legends: Формат гри - 5х5; Режим гри: Tournament Draft;
5.3. Етапи Змагань:
5.3.1. Відкриті кваліфікації - best of 1, 1/4 - bo3;
5.3.2. Груповий етап - best of 2;
5.3.3. Фінальний етап змагань - best of 3.
5.3.4. В груповому етапі кожен матч оцінюється за системою:
Перемога 2:0 - 2 очка в турнірній таблиці
Нічия 1:1 - по 1 очку для кожної команди
Поразка 0:2 - 0 очок для команди яка програла

6. Утворення пар команд учасників
6.1. Порядок формування пар команд учасників визначається автоматизованою системою платформи GG.ua та має випадковий характер вплинути на який неможливо.

7. Технічна поразка:
7.1. Команда повинна прибути у повному складі до початку проведення матчу. У разі запізнення більш ніж на 15 хвилин від часу офіційного старту матчу, команді присуджується технічна поразка у першій грі. у випадку запізнення більше 25 хвилин, команді буде зараховано програш в серії. Під час проведення матчів у разі запізнення на 45 хвилин команді присуджується повна технічна поразка.
7.2. Матчі (ігри) починаються тільки в форматі 5x5 і виключно у складі заявленому на Змагання.
7.3. За використання нецензурної лексики та образ, при проведенні Змагань, у бік опонента під час матчу, до команди будуть застосовуватись санкції. Санкція залежить від образи. В разовому випадку до команди може бути застосовано мінусування додаткового часу на стадії "Draft Heroes". 30/70 секунд, санкція визначається суддею. При повторному використанні нецензурної лексики чи образ , до команди може бути застосовано технічну поразку в 1 карті матчу, або в
серії. Цей процес буде контролюватися Організатором Змагань.

8. Заміна гравців
8.1. Один гравець може грати тільки у складі однієї команди.
8.2. У матчі, крім гравців, можуть бути присутніми тільки офіційні судді Змагань і затверджені коментатори;
8.3. При спробі запросити в лобі сторонніх осіб команді може бути зараховано технічну поразку.
8.4. Під час проведення Змагання команда не має права змінювати свій склад;
8.5. У разі дискваліфікації гравця за порушення правил Змагання, він не має права більше приймати участь у Змагані, а команда не має права дозаявити нового гравця на його місце окрім резервного гравця.
8.6. Всі претензії щодо порушення Правил проведення матчу приймаються під час або протягом 10-ти хвилин після закінчення відповідного матчу.У разі виникнення конфліктної ситуації, Капітан команди під час матчу зобов'язаний поставити паузу і повідомити суддю про ситуацію, що склалася.

9. «Дисконнект», рестарт, паузи
9.1. «Дисконнектом» вважається будь-який розрив мережевого з'єднання під час матчу через неполадки в системі, мережі, комп'ютері, проблем з напругою і т.п.
9.2. Якщо команда відчуває технічні проблеми, вона має право на паузи. Загальна кількість пауз не може бути більше двох за матч. Сумарна тривалість пауз становить не більше ніж 4 хвилини (2 хвилини на кожну з пауз).
9.3. Команда має право на більш тривалі паузи (до 7 хвилин) за згодою суперників.
9.4. Команда, яка поставила на паузу матч, повинна пояснити причину своєму супротивнику в чаті матчу.
9.5. Якщо після двох хвилин паузи одна з команд зняла паузу без попередження іншої команди і підтвердження з їх боку, це може розцінюватися як порушення Правил.

Якщо ця дія серйозно вплинула на матч, команді може бути зараховано технічну поразку в одній карті за рішенням судді.
9.6. У разі перегравання матчу, гравці повинні обрати ті ж самі умови гри, карту, героїв поставити лінії згідно початкового розташування та початкові предмети, що і до
перегравання, в залежності від кіберспортивної дисципліни.
9.7. Команда має право на перегравання в разі появи проблем з вибором персонажів на початку матчу. У перествореному матчі гравці обирають тих самих героїв, яких було обрано в матчі до перегравання.
9.8. Догравати матч не в повному складі після дисконнекта одного і більше гравців дозволено;
9.9. У матчах формату bo3 пауза між іграми не повинна перевищувати 15 хвилин. У разі проблем під час проведення матчу, тривалість пауз може бути збільшено за
рішенням судді.

10. Правила проведення матчів.
10.1. Дисципліна «Dota 2»:
10.1.1. Переможцем матчу вважається команда, яка повністю знищить замок супротивника або винудить його прописати GG і не відхиляти його.

10.1.2. Дозволяється робити «Creepskip» (зупиняти гравців навичками героїв або іншими здібностями чи предметами), також дозволяється «Backdoor» всіх веж на карті.

10.1.3. Предмети гравця, який залишив сервер, залишаються у його героя в «бекпак» або підлягають «тімсейлу». Використовувати героя можна, але передавати речі іншим героям заборонено.

10.2. Дисципліна «League of Legends»:
10.2.1. Переможцем матчу вважається команда, яка повністю знищить замок супротивника або винудить його прописати GG і не відхиляти його.

11. Суддівська колегія змагань. Функції та обов’язки головного судді
11.1. Суддя - це фізична особа, яка пройшла спеціальну підготовку та має відповідний досвід у кіберспортивній (esports) дисципліні та уповноважена забезпечувати
дотримання правил Змагань, а також забезпечувати достовірність зафіксованих результатів.
11.2. Судді з кіберспортивних (esports) дисциплін повинні бути чесними і неупередженими під час суддівства змагань, бути прикладом для спортсменів і тренерів, дотримуватись правил змагань.
11.3. Головний суддя та члени суддівської колегії змагань призначаються Організатором Змагань. Обов’язки головного судді та членів суддівської колегії визначаються цими Правилами.
11.4. Перед початком змагання головний суддя повинен перевірити всі умови для гри, включаючи ігрову зону, ігровий майданчик, освітлення, опалення, кондиціонування та вентиляцію, шум та інше (перевірку рекомендується проводити у години, на які заплановано проведення змагань); забезпечити, за допомогою організаторів, все необхідне обладнання та залучити достатню кількість помічників та допоміжного персоналу. Головний суддя повинен гарантувати, що умови проведення змагань для гравців та судів є задовільними. Рішення головного судді відносно відповідності всіх ігрових умов вимогам Правил Змаганняу є вирішальним.

12. Персональні дані
12.1. Надання учасниками, які зареєструвалися на участь у Змаганні, своїх персональних даних Організатору є згодою учасника з Правилами участі у Змаганні. Це є поінформованим і свідомим наданням згоди такого учасника на обробку Організатором його персональних даних. У разі, якщо учасник, який зареєструвався на участь у Змаганні, не є особою, яка має повну дієздатність, він підтверджує Організатору, що має таку згоду на обробку персональних даних, підписану його законним представником. Законні представники дають свою згоду на обробку Організатором його персональних даних особисто та/або через учасника Змагання, що зареєструвався для участі у Змаганні.
12.2. В рамках Змагання Організатор здійснює обробку персональних даних учасників, які зареєструвалися для участі у Змаганні, та/або їх законних представників, включаючи збір, запис, систематизацію, накопичення, зберігання, уточнення, витяг, використання, передачу, знеособлення, блокування, видалення, знищення персональних даних виключно з метою, пов'язаною з проведенням Змагання.
12.3. До персональних даних належать: прізвище, ім'я, по батькові, а також інші відомості, надані учасником, який зареєструвався прямо, або через уповноваженого представника для участі у Змаганні або з іншою метою, пов'язаною з проведенням Змагання.
12.4. Згода такого учасника та/або його представника на обробку його персональних даних діє з моменту повідомлення персональних даних Організатору впродовж календарного року з моменту, коли учасник зареєструвався для участі у Змаганні і погодився з цими Правилами.

13. Відповідальність
13.1. Організатор Змагання не несуть відповідальності за таких обставин:
13.1.1. невірно зазначені особисті або інші дані учасника Змагання;
13.1.2. інші обставини, які не залежать від волі Організатора Змагання.
13.2. Організатор не несе відповідальності за будь-які прямі або непрямі втрати, пов'язані з участю у Змаганні, в тому числі, які стали результатом збоїв в телекомунікаційних і енергетичних мережах, дій шкідливих програм, недобросовісних дій третіх осіб, спрямованих на несанкціонований доступ та/або виведення з ладу програмного та/або апаратного комплексу Організатора Змагання, а також обставин непереборної сили.
13.3. Організатор та Партнер не оплачують будь-які витрати, понесені учасниками у зв'язку з участю в Змаганні, крім тих, що передбачені положенням про проведення цих Змагань.

14. Інші умови
14.1. Організатор зберігає за собою право використовувати на своїх ресурсах офіційні назви учбових закладів учасників та їх символіку.
14.2. Організатор має право залучати третіх осіб для проведення Змагань.
14.3. Всі відносини і спірні питання, що стосуються Змагань, регулюються на основі чинного в Україні законодавства. Будь-які суперечки та інші питання вирішуються виключно шляхом перемовин між сторонами.
14.4. Додаткове інформування учасників про Змагання може здійснюватися шляхом розміщення відповідної інформації на Сайті.
14.5. Організатор залишає за собою право не вступати в письмові перемовини або інші контакти з учасниками Змагання, крім як у випадках, зазначених у цих Правилах.
14.6. Всім офіційним особам змагань забороняється вживання речовин алкогольної, наркотичної (стимулюючої) дії та речовини, включені до переліку заборонених Всесвідньою антидопінговою Агенцією (ВАДА).
14.7. Конфліктні ситуації вирішуються суддями та організаторами турніру на підставі правил, а також з урахуванням всіх обставин які призвели до виникнення такої ситуації. Рішення суддів та організаторів турніру оскарженню не підлягають.