University Master Cup 2019
Правила проведення змагань

University Master Cup 2019 (UMC 2019)

  1. Загальні положення

    1. Загальні правила змагань з кіберспортивних дисциплін (esports)  (далі Правила або Загальні Правила) розроблені Українською Федерацією Електронного Спорту, відповідно до правил прийнятих міжнародною практикою, вимог Міжнародної  Федерації Кіберспорту (IeSF) та з урахуванням вимог Законодавства України у сфері фізичної культури та спорту.

    2.  Ці Правила встановлюють вимоги до учасників змагань (спортсменів, суддів, тощо), відповідних кіберспортивних дисциплін, спеціального обладнання та інвентарю, умови та порядок визначення результатів та переможців змагань.Також  ці Правила визначають порядок, умови, терміни проведення змагань з кіберспортивних дисциплін Dota 2, League of Legends та CS:GO (далі - Змагання), терміни і порядок отримання призів, а також іншу інформацію, необхідну для проведення Змагань (далі – Правила). Змагання є комплексним заходом, що є змаганням для досягнення першості командою у кіберспортивній (esports) дисципліні. 

    3. Правила не можуть охоплювати всі можливі ситуації, що виникають під час Змагань або матчу, а також не можуть передбачити усі організаційні питання. У тих випадках, які повністю не підпадають під дію статей Правил, правильне рішення може бути прийнято на підставі статей, в яких розглядаються аналогічні ситуації. Правила виходять з того, що судді є достатньо компетентними, мають здоровий глузд і є абсолютно об'єктивними. Крім того, занадто докладні Правила могли б позбавити суддю волі судження та перешкодити йому приймати рішення, що диктуються справедливістю, логікою та конкретними обставинами.

    4. Правила та обмеження проведення матчу всередині гри регулюються відповідними правилами та обмеженнями  встановленими розробниками відповідної кіберспортивної (esports) дисципліни (гри). Такі правила та обмеження регулюють умови проведення матчів, умови перемоги у окремих іграх, матчах та ігровий режим, якщо інше не встановлене цими Загальними Правилами проведення Змагань.

    5. Змагання не є лотереєю, азартною грою або тотализатором. 

    6. Визначення переможців проводиться відповідно до цих Правил і не носить випадкового (ймовірного) характеру.

    7. Організаторами Змагань є ГО “Українська федерація електронного спорту” (далі – Організатор). Загальне керівництво проведенням Змагань здійснює Організатор та Всеукраїнська громадська організація «Спортивна студентська спілка України» (далі – Спілка) 

    8. Місце проведення Змагань  визначається Організатором.

    9. Відповідальним за розміщення контенту на сторінці Змагань в мережі інтернет (далі - Сайт) є Організатор.

    10. Сайт включає:

      1. основну сторінку Змагання (основна сторінка);

      2. посилання на сторінку кваліфікацій на порталі ESM.zone;

      3. посилання на Правила проведення Змагань (Правила);

      4. інші веб-сторінки, які можуть бути додані Організатором.

    11. Офіційна інформація про Змагання розміщується на інтернет ресурсі ГО “УФЕС” - https://ufes.com.ua/umc2019 (надалі - Сайт).

    12. Строки та порядок подання заявок на участь у заході визначаються Організатором відповідно до кожного Змагання окремо.

    13. Зауважте! При реєстрації на відкриту кваліфікацію з дисципліни, командам треба буде одноразово сплатити вступний внесок у розмірі 100 грн на порталі ESM Zone. 

      1. Оплата здійснюється на сторінці турніру на Турнірному порталі ESM.zone при реєстрації на участь у турнірі. 

      2. Оплата здійснюється як разовий внесок та діє на весь період Турніру.

      3. Кожна команда, що оплатила вступний внесок та приймає участь у Турнірі, незалежно від результатів, прийматиме участь у розіграші цінних призів після закінчення турніру, що буде проведено 31 травня о 18:00 за допомогою сервісу random.org. та транслюватиметьсяна каналі Zeer.tv

      4. Також, усі учасники отримають грамоти від Федерації та Університету, честь якого вони захищають. 

      5. Вступний внесок не повертається, якщо команда заплатила, але не може взяти участь у змаганнях, або не з’явилась на свій матч кваліфікації та отримала технічну поразку, а також у тому разі, якщо команда була дискваліфікована за порушення правил.

      6. Вступний внесок вноситься капітаном під час реєстрації конкретної команди, у випадку, якщо команда була видалена з порталу ESM Zone, для участі іншої команди внесок треба буде заплатити ще раз.

      7. Вступний внесок дає право брати участь у обох відкритих кваліфікаціях з усіх дисциплін (якщо команда задовольняє інші критерії участі).

      8. Заміни у складі команди дозволені і не впливають на розмір вступного внеску.

      9. Оплата буде здійснюватися через сервіс WayForPay, що підтримує оплату банківською картою, або через Приват24.

 

  1. Дія Правил

    1. Правила Змагань будуть доступні учасникам на Сайті.

    2. Правила є обов'язковими для всіх учасників Змагань, а також для всіх третіх осіб, які вчиняють будь-які активні дії, прямо або опосередковано пов'язані зі Змаганнями.

    3. Зазначені вимоги стосуються діяльності будь-яких осіб на Сайті та інших інтернет-ресурсах, прямо або опосередковано пов'язаних зі Змаганнями, а також стосуються діяльності, що відбувається не у мережі Інтернет але здійснюється у зв'язку зі Змаганнями.

  2. Учасники Змагань

    1. Учасниками/гравцями Змагань можуть бути студенти, які досягли 16-річного віку, що є виключно студентами будь-якої форми навчання українського закладу вищої освіти (далі - ЗВО) та за наявністю студентського квитка, або іншого підтверджуючого документу відповідного навчального закладу.

    2. З дисципліни League of Legends до участі допускаються тільки ЗВО міста Києва та київської області. І, відповідно, тільки студенти таких ЗВО.

    3. Формування складів команд відбувається на розсуд самих студентів, з урахуванням усіх обмежень накладених на учасників змагань. Команда сама обирає, честь якого ЗВО буде представляти. 

    4. Команди, що виявили бажання захищати гідність певного ЗВО мають мати у складі хоча б одного зі студентів цього ЗВО. 

    5. Учасник Змагань, починаючи з основного етапу Змагань, дає згоду на використання Організатором його прізвища, імені, по-батькові, нікнейму, зображення, в якості рекламних матеріалів Організатора та з метою проведення Змагань на території України. 

  3. Технічні умови та медичне обслуговування

    1. Приміщення де проходитимуть Змагання повинне бути добре освітленим, провітрюваним та відповідати положенню про порядок підготовки спортивних споруд та інших спеціально відведених місць для проведення масових спортивних та культурно-видовищних заходів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 18 грудня 1998 року № 2025. 

    2. Кожному гравцю повинне бути виділене окреме сидяче місце та ігрове обладнання (компьютер, гарнітура та інше периферійне обладнання), яке за технічними показниками повинне відповідати вимогам кіберспортивної дисципліни (гри) з якої проходить Змагання.

    3. Для всіх учасників ігрове обладнання повинне бути однаковим або мати рівноцінні технічні характеристики.

    4. Гравці можуть використовувати власне периферійне обладнання або гарнітуру, але лише після огляду такого обладнання та/або гарнітури суддею та лише з його дозволу.

    5. Медичне забезпечення змагань проводиться відповідно до Положення про систему надання лікарсько-фізкультурної допомоги в Україні, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 07.06.2014 № 401 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 07.07.2014 за № 746/25523.

  4. Формат проведення основних кіберспортивних (esports) дисциплін

    1. Dota 2: Формат гри - 5х5; режим гри - Captains Mode;

    2. Counter Strike: Global Offensive: Формат гри - 5х5; Режим гри - Competitive;

    3. League of Legends: Формат гри - 5х5; Режим гри: Tournament Draft;

    4. Етапи Змагань:

      1. Кваліфікаційний етап - 2 відкриті кваліфікації з Dota2 та CS:GO, та 1 кваліфікація з LoL. Кожна кваліфікація поділена на два етапи. В першому, усі колективи розподіляються на групи по 4 команди, там грають за системою Round Robin, best of 1. З груп далі проходять команди, що посіли 1 та 2 місце. У другому етапі, команди розподіляються по сітці формату Single Elimination  і грають bo1 матчі до ⅛, а в ⅛ - bo3. З кожної кваліфікації далі проходить 4 команди.

      2. Фінальний етап змагань - Single Elimination, best of 3.

  5. Утворення пар команд учасників

    1. Порядок формування пар команд учасників визначається автоматизованою системою платформи ESM.zone та має випадковий характер.

  6. Технічна поразка:

    1. Команда повинна прибути у повному складі до початку проведення матчу. У разі запізнення більш ніж на 15 хвилин, команді присуджується технічна поразка у першій грі. Під час проведення матчів у разі запізнення на 45 хвилин команді присуджується повна технічна поразка.

    2. Матчі (ігри) починаються тільки в форматі 5x5 і виключно у складі заявленому на Змагання.

    3. За використання нецензурної лексики та образ, при проведенні Змагань, у бік опонента під час матчу, команда отримує технічну поразку. Цей процес буде контролюватися Організатором Змагань. Як доказ потрібно надати на розгляд суддям скріншот або відеоповтор з образливими висловлюваннями. Поразка команді зараховується тільки після підтвердження суддею.

    4. Якщо суддями було помічено, що командою зареєстровано понад одного складу на Змагані (мульті-аккаунтинг),  технічна поразка виставляється всім таким командам.

    5. Команда отримує технічну поразку у грі за використання багів карти та/або використання чіт-кодів у грі.

  7. Заміна гравців

    1. Кожна команда може мати у складі до 7 (сьоми) гравців, з яких тільки 5 (п’ять) гравців можуть брати участь в матчі.

    2. Один гравець може грати тільки у складі однієї команди.

    3. У матчі, крім гравців, можуть бути присутніми тільки офіційні судді Змагань і затверджені стримери/со-Кастер;

    4. Під час проведення Змагання команда не має права змінювати свій склад;

    5. У разі дискваліфікації гравця за порушення правил Змагання, він не має права більше приймати участь у Змагані, а команда не має права дозаявити нового гравця на його місце;

    6. Фінал Змагань проводиться без замін.

    7. Всі претензії щодо порушення Правил проведення матчу приймаються під час або протягом 10-ти хвилин після закінчення відповідного матчу. Капітан команди під час матчу зобов'язаний поставити паузу і повідомити суддю про ситуацію, що склалася.

  8. «Дисконнект», рестарт, паузы

    1. «Дисконнектом» вважається будь-який розрив мережевого з'єднання під час матчу через неполадки в системі, мережі, комп'ютері, проблем з напругою і т.п.

    2. Якщо команда відчуває технічні проблеми, вона має право на паузи. Загальна кількість пауз не може бути більше двох за матч. Сумарна тривалість пауз становить не більше ніж 4 хвилини (2 хвилини на кожну з пауз).

    3. Команда має право на більш тривалі паузи (до 7 хвилин) за згодою суперника.

    4. Команда, яка поставила на паузу матч, повинна пояснити причину своєму супротивнику;

    5. Якщо після двох хвилин паузи одна з команд зняла паузу без попередження іншої команди і підтвердження з їх боку, це може розцінюватися як порушення Правил. Якщо ця дія серйозно вплинула на матч, команді може бути зараховано технічну поразку за рішенням судді.

    6. Якщо один або декілька гравців команди не можуть продовжувати гру через ненавмисний або непередбачений дисконнект, що стався менш, ніж за 10 хвилин ігрового часу – матч грається ще раз;

    7. У разі перегравання матчу, гравці повинні обрати ти ж самі умови гри, карту, героїв та предмети, що і до перегравання, в залежності від кіберспортивної дисципліни.

    8. Команда має право на перегравання в разі появи проблем з вибором персонажів на початку матчу. У перествореному матчі командами обирають тих самих героїв, яких було обрано в матчі до перегравання.

    9. Догравати матч не в повному складі після дисконнекта одного і більше гравців не забороняється;

    10. У матчах формату bo3 пауза між іграми не повинна перевищувати 15 хвилин. У разі проблем під час проведення матчу, тривалість пауз може бути збільшено за рішенням судді.

  9. Правила проведення матчів.

    1. Гра «Dota 2»:

      1. Переможцем матчу вважається команда, яка повністю знищить замок супротивника.

      2. Дозволяється робити «Creepskip» (зупиняти гравців фісур або іншими здібностями), також дозволяється «Backdoor» всіх веж на карті.

      3. Предмети гравця, який залишив сервер, залишаються у його героя в «бекпак» або підлягають «тімсейлу». Використовувати героя можна, якщо не були продані його речі, але передавати речі іншим героям заборонено.

    2. Гра «League of Legends»:

      1. Переможцем матчу вважається команда, яка повністю знищить замок супротивника.

    3. Гра «Counter Strike: Global Offensive»:

      1. Переможцем матчу вважається команда, яка першою перемогла у шістнадцяти раундах основної частини матчу, або у чотирьох раундах додаткового тайму .

  10. Суддівська колегія змагань. Функції та обов’язки головного судді

    1. Суддя - це фізична особа, яка пройшла спеціальну підготовку та має відповідний досвід у кіберспортивній (esports) дисципліні та уповноважена забезпечувати дотримання правил Змагань, а також забезпечувати достовірність зафіксованих результатів.

    2. Судді з кіберспортивних (esports) дисциплін повинні бути чесними і неупередженими під час суддівства змагань, бути прикладом для спортсменів і тренерів, дотримуватись правил змагань.

    3. Головний суддя та члени суддівської колегії змагань призначаються Організатором Змагань. Обов’язки головного судді та членів суддівської колегії визначаються цими Правилами.

    4. Перед початком змагання головний суддя повинен перевірити всі умови для гри, включаючи ігрову зону, ігровий майданчик, освітлення, опалення, кондиціонування та вентиляцію, шум та інше (перевірку рекомендується проводити у години, на які заплановано проведення змагань); забезпечити, за допомогою організаторів, все необхідне обладнання та залучити достатню кількість помічників та допоміжного персоналу. Головний суддя повинен гарантувати, що умови проведення змагань для гравців та суддів є задовільними. Рішення головного судді відносно відповідності всіх ігрових умов вимогам Правил Змаганняу є вирішальним.

  11. Призи переможцям

    1.  Призовий фонд змагань складає 150 000,00 гривень та розподіляється серед команд наступним чином:

  • Перше місце з дисципліни Dota 2, команда отримує 35 000,00 гривень;

  • Друге місце з дисципліни Dota 2, команда отримує 15 000,00 гривень;

  • Перше місце з дисципліни League of Legends, команда отримує 20 000,00 гривень;

  • Друге місце з дисципліни League of Legends, команда отримує 10 000,00 гривень;

  • Перше місце з дисципліни Counter Strike: Global Offensive, команда отримує                   35 000,00 гривень;

  • Друге місце з дисципліни Counter Strike: Global Offensive, команда отримує                      15 000,00 гривень;

  • Також 8000,00 гривень буде розіграно серед учасників змагань з дисципліни FIFA 19 та 12000,00 гривень буде розподілено серед глядачів та інших учасників заходу в ході проведення конкурсів та глядацьких активностей під час всього періоду проведення заходу;

    1. Розподіл призового фонду з FIFA 2019 покладається на партнера-організатора таких змагань з FIFA 19 ГО “Федерацію Кіберфутболу України”, що пройдуть у рамках Гранд фіналу великих змагань.

    2. Всі переможці та призери Змагань отримують почесне звання чемпіонів Змагань, цінні призи від партнерів за зайняте місце та пам’ятні подарунки.

    3. Додаткові заохочувальні призи для команди (команд) учасника/ів можуть бути надані на власний розсуд ЗВО, за який виступала така команда (команди).

    4. Організатор розподіляє призи між гравцями команди-призера після визначення призового місця у Змаганні у день закриття Змагання.

    5. Організатор Змагань має право зв'язатися з кожним гравцем команди-призера за вказаними даними. 

    6. Якщо при підведенні підсумків Змагання, Організатору стане відома інформація про порушення командою-призером цих Правил, Організатор має право передати приз іншій команді, яка зайняла наступне місце за командою-призером.

    7. Якщо команда-призер Змагання відмовиться від отримання призу, Організатор передає приз команді, яка зайняла наступне місце за командою-призером, що відмовилась.

  1. Персональні дані

    1. Надання учасниками, які зареєструвалися на участь у Змаганні, своїх персональних даних Організатору є згодою учасника з Правилами участі у Змаганні. Це є поінформованим і свідомим наданням згоди такого учасника на обробку Організатором його персональних даних. У разі, якщо учасник, який зареєструвався на участь у Змаганні, не є особою, яка має повну дієздатність, він підтверджує Організатору, що має таку згоду на обробку персональних даних, підписану його законним представником. Законні представники дають свою згоду на обробку Організатором його персональних даних особисто та/або через учасника Змагання, що зареєструвався для участі у Змаганні.

    2. В рамках Змагання Організатор здійснює обробку персональних даних учасників, які зареєструвалися для участі у Змаганні, та/або їх законних представників, включаючи збір, запис, систематизацію, накопичення, зберігання, уточнення, витяг, використання, передачу, знеособлення, блокування, видалення, знищення персональних даних виключно з метою, пов'язаною з проведенням Змагання.

    3. До персональних даних належать: прізвище, ім'я, по батькові, а також інші відомості, надані учасником, який зареєструвався прямо, або через уповноваженого представника для участі у Змаганні або  з іншою метою, пов'язаною з проведенням Змагання.

    4. Згода такого учасника та/або його представника на обробку його персональних даних діє з моменту повідомлення персональних даних Організатору протягом календарного року з моменту, коли учасник зареєструвався для участі у Змаганні і погодився з цими Правилами.

  2. Відповідальність

    1. Організатор Змагання не несуть відповідальності за таких обставин:

      1. невірно зазначені особисті або інші дані учасника Змагання;

      2. неможливість використання призу (нагороди) з незалежних від Організатора обставин;

      3. інші обставини, які не залежать від волі Організатора Змагання.

    2. Організатор не несе відповідальності за будь-які прямі або непрямі втрати, пов'язані з участю у Змаганні, в тому числі, які стали результатом збоїв в телекомунікаційних і енергетичних мережах, дій шкідливих програм, недобросовісних дій третіх осіб, спрямованих на несанкціонований доступ та/або виведення з ладу програмного та/або апаратного комплексу Організатора Змагання, а також обставин непереборної сили.

    3. Організатор та Партнер не оплачують будь-які витрати, понесені учасниками у зв'язку з участю в Змаганні, окрім витрат на транспортування учасників, що не навчаються у м.Києві та київській області до місця проведення Змагання.

  3. Інші умови

    1. Організатор зберігає за собою право використовувати на своїх ресурсах офіційні назви учбових закладів учасників та їх символіку.

    2. Організатор має право залучати третіх осіб для проведення Змагань.

    3. Всі відносини і спірні питання, що стосуються Змагань, регулюються на основі чинного в Україні законодавства. Будь-які суперечки та інші питання вирішуються виключно шляхом перемовин між сторонами.

    4. Додаткове інформування учасників про Змагання може здійснюватися шляхом розміщення відповідної інформації на Сайті.

    5. Організатор залишає за собою право не вступати в письмові перемовини або інші контакти з учасниками Змаганняу, крім як у випадках, зазначених у цих Правилах.